5 alimente care tin de foame dar nu ingrasa!

Planul de pierdere în greutate este ingreunat din cauza ca senzatia de foame nu iti da pace tot timpul? Pentru a reduce kilogramele si pentru a le tine la distanta este nevoie să reduci caloriile fără a te simți înfometat.

Aici sunt 5  alimente satioase care te vor ajuta sa reduci nivelul caloriilor fara sa iti mai fie foame.

Supele

Pentru a reduce caloriile total următoarea masă o poti începe cu o supă usoara. Dr. Barbara Rolls, profesor de stiinte nutritionale de la Penn State University a studiat rolul  volumului mare de apă din alimente  legat de satietate si pierderea in greutate. Una din concluziile sale cheie a fost ca : supele pot contribui in atingerea sentimentului de satietate .

Cercetarile au aratat ca, atunci cand oamenii au mancat un prim fel de mancare pe baza de supa inainte de un antreu de prânz, au redus aportul total de calorii la masa de prânz (supa + antreu) cu 20%, în comparație cu cazul în care nu au mâncat supă.

Asigurați-vă că, consumati supe cu un continut caloric mic : supe pe bază de bulion, cum ar fi miso sau tăiței de pui sunt cele mai eficiente în timp ce, supe grele pe bază de cremă, sau foarte grase au ca efect exact opusul.

 

 Oua

Dacă doresti ca sa mananci mai putine calorii si se nu iti fie foame toata ziua, ia în considerare ca la micul-dejun sa consumi oua . Proteinele de înaltă calitate în ouă vă ajută să vă simțiți mai plin și să rămână sub tensiune, ceea ce contribuie la mentinerea unei greutati sanatoase.

Intr-un studiu publicat în Journal of American College of Nutrition, cercetatorii au descoperit ca manancatul de oua la micul dejun a ajutat supraponderalii sa se  simt mai plin si sa consuma in  medie cu 330 de mai putine calorii pe parcursul zilei decat adultii care au mancat un mic-dejun bazat pe un covrig.

Ovăz

Nu vreau ouă pentru micul dejun? Nici o problema! Conform cercetatorilor, un alt aliment popular va poate ajuta, de asemenea sa va simtiti saturat. Un studiu de la Universitatea din California, Berkeley a scos la iveala ca persoanele care au mancat micul dejun au un indice de masa corporala mai mica (IMC) decat persoanele care au sărit peste micul dejun, iar cei care au mâncat  cereale, cum ar fi ovăz, au avut un IMC mai mic decât orice alt grup care a muncat orice altceva la micul dejun. De asemenea, fulgi de ovăz au fost cotati ca fiind cel mai satios aliment pentru micul-dejun de catre Index Satiety.

Incerca sa alegi variantele cat mai naturale fara adaos de zahăr.Alege cerealele integrale iar daca nu te multumeste poti adauga fructe proaspete, fructe cu coajă lemnoasă sau fructe uscate.

Nucile

Credeți că nucile sunt interzise atunci când sunteți la dieta?Adevarul este ca sunt bogate in calorii dense si grasimi (grasimi sanatoase cea mai mare parte), iar conținutul de proteine și fibre te va face sa te simti plin și  iti va oferi suficienta energie e tot parcursul zilei.

Cel mai bun mod de a consuma nuci? Încercați-le cu un pahar de apă. Volumul apei in stomac combinat faptul ca nucile se digera foarte lent te va face sa nu mai simti senzatia de foame atat de intens.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*